نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3445
-
الف
+

آوازخوان محبوب آی فیلم 2 با یک آلبوم جدید بازمیگردد

«محمد اصفهانی» آوازخوان ایرانی از دلیل کم کاری خود در این سال های اخیر سخن گفت.

«محمد اصفهانی» آوازخوان نامدار ایرانی از دلیل کم کاری خود در این سال های اخیر سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد اصفهانی» آوازخوان کهنه کار ایرانی که مدتی است کمتر در زمینه موسیقی فعالیت می کند، قرار است به زودی یک آلبوم جدید را آماده نشر بسازد. 

«اصفهانی» درباره فعالیت هنرمندان جوان و نوپای موسیقی ایران گفت : آوازخوانان نوپا توانسته اند به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب کنند ، هرچند ممکن است این جلب توجه اساسی، اصولی و درازمدت نباشد، اما همین که توانسته‌اند با آلات موسیقی مردم را به سوی خود جلب کنند حتماً توانایی هایی در آن ها بوده است.

این آوازخوان پاپ - سنتی ایرانی معتقد است که قدرت، توانایی و وظیفه‌ای که یک هنرمند دارد، بالاتر از کارهای مقطعی است و ایجاد کاربری صحیح با قابلیت‌های شخصی، رسالت هنری هر هنرمندی را تشکیل می‌دهد.

«اصفهانی» درباره کم‌کاری خود در سال‌های اخیر به ایسنا گفت: کم‌کاری اخیرم به دلیل اتفاقات پی‌درپی بوده که در زندگی‌ام رخ داده اما امیدوارم در آینده نزدیک این کم‌کاری را با عمل جبران کنم و با توجیه بار گناهم را سنگین‌تر نکنم.

این آوازخوان موسیقی پاپ ایرانی از نشر آلبومی جدید در آینده نزدیک خبر داد و افزود : کارهای جدید در دست تولید دارم و زمانی که احساس کردم این کارها به ثمر رسیده‌اند، در قالب آلبومی به دوستداران موسیقی تقدیمشان خواهم کرد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : امیدوارم این آلبوم به زودی نشر شود و با توقف کمتری بتوانم کارهای بعدی را به مردم تقدیم کنم.

گفتنی است که «محمد اصفهانی» در بین مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان تلویزیون آی فیلم 2 جزو محبوب ترین آوارخوانان می باشد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر